A Hiúz

Júz Kéz és Júz Láb

Júz Láb

A BME VIK Mérnök informatikus szakán, a 2008/2009-es tavaszi félévben, Szoftver labor 4. tárgyából a kiadott házifeladatban két indián (név szerint Júz Kéz és Júz Láb) kalandjait kellett megörökíteni Java nyelven megírt csapatmunkában elkészített program formájában.

A kapott alkotói szabadsággal élve a Digital Nice Try csapat játékában az ellenfelek népes táborát gyarapította a hiúz. A karakter specialitása volt, hogy ha egyvonalba került áldozatával üldözőbe vette, és ha el is tűnt előle, mire odaért, nyomát követve folytatta a becserkészést. 10 nyúl (amik szintén a játék ellenséges karakterei közé tartoznak) elfogyasztása esetén a hiúz egy újabb hiúznak adott életet, ezzel fenntartva a Lotka-Volterra modell álltal kimondott és megállapított örökigazságot.

A játékról bővebb leírás és a témához kapcsolódó információ áradat fellelhető a készítő honlapján.

Bár az eredeti játék élményét nem pótolhatja, álljon itt ízelítőül a hasonló grafikával ellátott, de mobil készülékeken is gond nélkül futtatható Tili-toli játék!

Tili-toli.jad (226 B)
Tili-toli.jar (65.7 KB))

Vissza a hiúzos leíráshoz...